Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 6 mai 2012

Am vizitat Pitestiul in 6 ore!

Ăsta da record pentru explorarea unui oraș cu aproape 172.000 locuitori!

Primăria din Pitești
primaria pitesti si petunii

Am plecat spre "Orașul Lalelelor" la 11:20, cu "Săgeata Albastră", din gara București Nord. Am trecut prin Titu, Găiești și Golești, ca la 12:58 să coborâm pe peronul gării de sud din Pitești. Ne-am întors în Capitală acum aproximativ 5 ore, adică am părăsit Piteștiul la 19:15 și am ajuns în cea mai mare gară din România la 21:01, pentru că trenul a avut 8 minute întârziere.

Ce am făcut în cele 6 ore pe care le-am avut la dispoziție ca să descoperim Piteștiul? Am văzut o biserică de lemn tare drăguță, ne-am "speriat" de lighioanele de la grădina zoologică, am păpat în aer liber la un celebru han - Cornul Vânătorului (ți-l recomandăm, deși prețurile nu sunt dintre cele mai ieftine), ne-am plimbat prin Trivale (o gură de aer proaspăt binevenită), am poposit prin centrul orașului și am dat o fugă în parcul ștrandului, unde am descoperit un trenuleț cu care se puteau plimba și adulții, plus un lac pe care se scurgeau bărci și hidrobiciclete. Cum nu mai aveam bani cash la noi și nici timpul nu mai era de partea noastră, am decis să ne întoarcem special pentru această zonă verde. Nu de alta, dar mai avem încă 2 bilete de autobuz valabile și trebuie să le folosim (3,6 lei/2 călătorii).

biserica lemn pitesti

Hotelul și restaurantul "Cornul Vânătorului"
cornul vanatorului pitesti vedere din foisor

Nu se îneca, ci se bălăcea. Era o căldură groaznică, pe care de-abia o suportam noi, cei fără blană:D
urs balaceala zoo pitesti

În Trivale
verdeata trivale pitesti

VA URMA:
____________________________________________________
Daca ti-e pofta de si mai multe povesti, imbarca-te cu noi, pe Facebook, in aventura calatoriilor prin Romania. Sau asigura-te ca nu ratezi nicio poveste. E simplu si rapid - vezi AICI

4 comentarii:

1. Super! N-am mai fost la Pitesti, de cand eram copil, desi bunicii mei locuiesc la vreo 30 de km, undeva la tara, intr-un sat de langa. Ii vizitam adesea, dar in oras nu ajungeam asa des. Este o zona foarte faina, Pitestiul si imprejurimile. Acum poate eu le vad asa, pentru ca sunt pe jumatate argeseanca :)), nu stiu... Astept si continuarea :)!

RăspundețiȘtergere
  2. Promitem ca nu o sa mai dureze mult si o sa vina prima poveste din seria dedicata Pitestiului. Este un oras frumos, are cartiere cu multa verdeata, vile cochete si se "cocoata" pe destule dealuri:D

3. Eu in Pitesti am fost de multe ori dar doar in trecere, cu masina, in timp ce ma indreptam spre munte. De fiecare data zic ca as vrea sa ma opresc mai mult dar niciodata nu e timp :). Ar fi cazul sa imi fac.

Răspunsuri
    1. Trebuie sa-ti faci timp. Este un oras verde, curat, frumos, in care ti-e mai mare dragul sa te plimbi